ENI / Interne campagne
- Opdracht – Eni wil via een spelelement haar werknemers enkele mooie rewards geven. De prijzen – 5 e-bikes,
10 hooverboards en 1 e-scooter – sluiten mooi aan bij de eni crazy power days, een nationale campagne voor klanten.
- Uitdaging – We bouwen een wedstrijdbox met 200 stekkers, evenveel als werknemers van eni. Deze is uitgerust met flashlights en via Arduino ook met geluid. Er zijn vier opties: ofwel win je niets, ofwel win je één van de drie prijzen. Bij elke optie voorzien we aangepaste licht- en geluidseffecten.
- Uitvoering – De werknemers kunnen gedurende de loting van twee weken uit een grabbelbak een houten balletje vissen met een uniek nummer. Elke dag geven we eni een update van de registraties. Op de dag van de prijsuitreiking leveren we de wedstrijdbox bij eni. De medewerkers steken de stekker met hún nummer in het stopcontact en weten direct of ze iets winnen. De prijzen bezorgen we achteraf aan de winnaars.
- Opmerkelijk – Niets dan blije medewerkers bij eni: het spelelement werd door iedereen heel positief ervaren. Het spelconcept hebben we in een aangepaste formule ook uitgerold op Batibouw voor consumenten.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait.OkNee